Kuntosalin sopimusehdot ja säännöt

KUNTOTALON KUNTOSALIN SOPIMUSEHDOT JA SÄÄNNÖT

1.      Kuittaamasi kulkutunniste on henkilökohtainen. Kulkutunnistetta ei saa antaa muiden käyttöön. Mikäli kulkutunnisteella havaitaan väärinkäyttöä, se poistetaan käytöstä ja kyseisen kulkutunnisteen kuittaajalta peritään 100 €:n sakkomaksu.

2.      Jäsenyyden aloituksesta laskutamme 10 euron aloitusmaksun ensimmäisen laskun yhteydessä.

3.      Kuntosalia saa käyttää arkisin ja viikonloppuisin kello 6−22 välisenä aikana. Huomioi yksittäiset varaukset, jolloin kuntosalin käyttö on rajoitettu. Yksittäisistä varauksista ilmoitetaan Kuntotalon nettisivuilla kohdassa uutiset sekä ilmoitustaululla.

4.      Käytössä on kuntosali, verryttelytila, venyttelytila, pukuhuoneet ja pesutilat. Palloilusalin, voimistelusalin tai juoksusuoran käyttö ei kuulu sopimukseen.

5.      Kuntosalin käyttäjä velvoitetaan sammuttamaan valot ja radion, mikäli kuntosaliin tai pukuhuoneisiin ei jää muita käyttäjiä. Viimeisen iltakäyttäjän tulee huolehtia myös käytävien valot sammuksiin. Talosta on poistuttava viimeistään kello 22.30.

6.      Kuntosalin käyttömaksu on 24 € - 28 €/kk riippuen laskutusjaksosta. Mikkelin Kilpa-Veikkojen ja Mikkelin Ampujien jäsenille kuntosalin käyttömaksu on 14 € - 18 € /kk riippuen laskutusjaksosta. Käyttömaksu laskutetaan laskutuskauden alussa sähköpostitse, mikäli toisin ei ole sovittu. Mikäli asiakas haluaa laskun postitse, laskutamme siitä 3 euron postituslisän.

7.      Kuntosalimaksujen laiminlyönti johtaa kulkuoikeuden mitätöimiseen. Maksamattomat laskut laitamme eteenpäin perintään.

8.      Käyttäjä voi irtisanoa sopimuksen aina ennen kuluvan kuukauden 15 päivää. Sopimuksen irtisanominen astuu voimaan kuluvan laskutuskauden loputtua.  Irtisanomiset ilmoitetaan Kuntotalon hallimestarille puhelimitse tai sähköpostilla kuntotalo(a)surffi.fi.

9.      Käyttäjä voi pitää taukoa kuntosalin käytöstä. Ilmoitukset tauoista tulee ilmoittaa kuluvan kuukauden 15 päivään mennessä. Käyttäjä pitää tauon aikana kulkutunnisteen itsellään. Taukoilmoitukset Kuntotalon hallimestarille puhelimitse tai sähköpostilla kuntotalo(a)surffi.fi.

10. Pandemia tai salin sulkeminen muusta syystä. Aikaa jatketaan vastaava aika, kun sali on ollut kiinni. Rahoja ei palauteta.

11. Käyttäjällä on mahdollisuus pitää taukoa sairastumisen tai loukkaantumisen johdosta. Salin pitäjällä on oikeus pyytää lääkärintodistus. Lääkärintodistusta vastaan aikaa jatketaan todistuksessa määrätty aika.

12.  Havaituista häiriöistä ja vioista tulee ilmoittaa viipymättä Kuntotalon hallimestarille tai vahtimestareille.

Hinnasto

Jäsenyys                           28 € / kk - 3 kk laskutusjaksolla

26 € / kk - 6 kk laskutusjaksolla

24 € / kk - 12 kk laskutusjaksolla

MiKV/MA jäsen 18 € / kk - 3 kk laskutusjaksolla

16 € / kk - 6 kk laskutusjaksolla

14 € / kk - 12 kk laskutusjaksolla

Jokaiselta uudelta asiakkaalta peritään 10 € aloitusmaksu.
Hinnat sisältävät 10 % arvolisäveron.

Kuntosalin sopimukset ja kulkutunnisteen luovutus 6.9.2022 alkaen.

Mikkelin Kilpa-Veikot Ry

Nuijamiestenkatu 4, 50100 Mikkeli

Kulkutunnisteen noudosta voi sopia Lasse Montosen kanssa:

Puh: 0447814810 tai s-postilla lasse.montonen@mikv.fi

Toimisto puh: 044 036 7605  email: toimisto@mikv.fi