Palvelut

Kuntotalon alakerrassa sijaitsee monipuolinen kuntosali. Sinne jäsenyyden saa edulliseen hintaan. Ota yhteyttä Kuntotalolle jos jäsenyys salilla kiinnostaa.

Lämmittelytilassa on käytettävissä upouudet Tunturin juoksumatot, spinningpyöriä, kuntopyöriä, cross-trainereja sekä soutulaitteita. Niillä saa hyvin lämmön päälle ennen treeniä.

Kuntosalilla on paljon erilaisia kuntoilulaitteita sekä voimailuvälineitä ja painoja.

Palloilusalissa voi pelata salibandyä, sulkapalloa, lentopalloa sekä tennistä. Tarvittavat verkot löytyvät kentän laidalta ja myös välineitä voi lainata päätyvarastosta. Pallot kuitenkin kannattaa ottaa itse mukaan, sillä ne tuppaavat usein eksymään.

Kuntotalolla on rakennettu muutama vuosi sitten uusi laajennusosa, johon on tehty monipuoliset yleisurheiluharjoittelutilat. Käytössä on 60 metrin juoksusuora, pituushyppypaikka ja heittopaikka. Lisäksi varastossa on paljon yleisurheiluvälineitä harjoittelukäyttöön.

Palloilusalin toiseen päähän on rakennettu voimistelijoiden käyttöön monipuolinen harjoittelupaikka. Mikäli haluat päästä Mikkelin Kilpa-Veikkojen lasten ja nuorten voimisteluryhmiin mukaan, niin ota yhteyttä Mikkelin Kilpa-Veikkojen harraste- ja nuorisopäällikköön.

Kuntotalon alakerrasta löytyvät Mikkelin Ampujien tilat. Käynti tiloihin on Kuntotalon toisesta päästä luiskan kautta. Jos harrastuksen aloittaminen kiinnostaa, niin ota ihmeessä yhteyttä heidän toimistoon.