Monipuoliset palvelut

Mikkelin Kuntotalolla voit tulla liikkumaan yksin tai vaikka koko kaveriporukan kanssa. Meiltä saa varattua vuoroja ympäri vuoden palloilusaliin sekä yleisurheilusuoralle. Lisäksi käytössämme on monipuolinen kuntosali lämmittelylaitteineen.

Varaa palloilusalivuoro

Voit varata yritykselle, seuralle tai kaveriporukalle palloilusalivuoron helposti. Laita sähköpostia kuntotalo(a)surffi.fi tai varaa vuoro nettisivujen kautta. Palloilusalissa voi pelata salibandyä, lentopalloa, sulkapalloa ja tennistä. Pelivälineitä voi myös lainata salin varastosta.

Liity helposti jäseneksi

Kuntosalijäseneksi liittyminen on vaivatonta. Ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla ja tule noutamaan kulkuoikeus palveluihin. Liittymiseen ei liity mitään sitoutumispakkoa, vaan voit ilmoittaa mahdollisesta tauosta tai irtisanomisesta ennen kuluvan kuukauden 15. päivää.

Instagram @karkialammen_kuntotalo